Циклограма заступника директора з навчально-виховної роботи
Щоденно:
- Робота з нормативними документами.
- Огляд почти.
- Корекція розкладу уроків (організація заміни).
- Ведення журналу заміни.
- Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.
- Відвідування й аналіз уроків вчителів.
- Контроль за чергуванням вчителів та класів по школі.
- Контроль за відвідуванням учнями школи.
- Вибірковий контроль за заповненням класних журналів.
- Контроль за проведенням індивідуальних занять, факультативів та курсів за вибором.
Щотижднево:
- Відвідування чотирьох уроків з метою вивчення виховної функції уроку.
- Відвідування трьох позакласних заходів з метою вивчення їх організаційного рівня творчої активності, виховного потенціалу тощо.
- Зустрічі з батьківським активом.
- Перевірка робочих планів учителів.
- Співбесіда з учителями з питань самоосвіти
- Контроль виїзду вчителів на курси, постійно діючи семінари, районні методоб`єднання, методичні сесії, школи методичної майстерності тощо.
- Ведення щоденника педагогічних спостережень.
Щомісячно :
- Уточнення плану роботи на місяць.
- Перевірка журналів гурткової роботи.
- Перевірка класних журналів.
- Контроль за проведенням предметних тижнів у школі.
- Складання табелю на зарплату вчителів.
- Організація та контроль курсової підготовки вчителів, участь у роботі оперативних нарад, надання допомого та контроль (вибірковий) за самоосвітою вчителів.
- Координація дистанційного навчання, надання методичної допомоги.
- Відвідування занять у випускних класах.
Один раз на чверть :
- Участь в роботі районного семінару заступників директорів роботи.
- Проведення методоб´єднання класних керівників.
- Аналіз роботи, корекція, уточнення плану роботи.
- Перевірка виконання графіку контрольних, практичних, лабораторних робіт.
- Прийом звітів класних керівників, вчителів за підсумками чверті.
- Складання звітів в Управління освіти.
- Робота з батьками учнів, які не встигають по предметах.
- Відвідування уроків вчителів, які проходять атестацію.
- Уточнення розкладу проведення занять.
- Проведення педагогічної наради.
Один раз на рік :
- Складання соціального паспорта школи.
- Складання карти вихованості учнів школи.
- Узагальнення досвіду кращих класних керівників, членів педагогічного колективу, які приймають активну участь у виховному процесі.
- Перевірка виконання навчальних програм.
- Складання плану роботи з підготовки до підсумкової атестації.
- Ознайомлення з нормативно-правовою базою підсумкової державної атестації педагогічного колективу, учнів, батьків.
- Перевірка особових справ учнів.
- Аналіз участі школи в районних та обласних заходах.
- Перевірка забезпечення підручниками на навчальний рік.
- Складання звітів за підсумками навчального року.
- Уточнення списку посадових обов’язків, циклограми на навчальний рік, номенклатури справ заступника директора з навчально-виховної роботи.
- Проведення інструктажів з педагогами з порядку ведення шкільної документації.
Циклограма роботи заступника директора з навчально-виховної роботи:
Серпень
- Участь у доборі і розстановці педкадрів.
- Розподіл педагогічного навантаження вчителів.
- Організація роботи класних керівників з оформлення класних журналів.
- Участь у підготовці і проведенні педагогічної ради за підсумками минулого навчального року та постановці завдань на наступний навчальний рік.
- Проведення інструктивно-методичної наради з учителями з питань:
- методики проведення першого уроку;
- вимоги до заповнення класного журналу;
- єдині педагогічні вимоги до учнів.
- Уточнення контингенту учнів по класах. Складання розкладу на І семестр. Підготовка шкільної документації.
- Участь у серпневих методичних заходах району.
- Огляд готовності навчальних кабінетів до нового навчального року.
- Уточнення навчальних планів та програм.
- Робота зі шкільним бібліотекарем.
- Перевірка календарно-тематичних планів учителів школи.
- Підготовка проектів наказів щодо організованого початку нового навчального року.
Вересень
- Участь у складанні тарифікації.
- Складання розкладу додаткових індивідуальних занять, факультативів, курсів за вибором.
- Складання графіка проведення контрольних, лабораторних робіт на І семестр.
- Складання графіка чергування вчителів по школі.
- Організація індивідуальних занять вдома для дітей, які цього потребують.
- Організація додаткових занять.
- Організація проведення вхідної діагностики у класах нового набору з метою виявлення рівня знань учнів.
- Складання статистичних звітів .
- Коректування розкладу уроків.
- Надання допомоги керівникам методоб'єднань з метою вдосконалення планування.
- Перевірка особових справ учнів.
- Уточнення списків учнів .
- Інструктивно-методична нарада для нових учителів, індивідуальна робота з ними.
- Організація і комплектування ГПД.
- Організація перевірки забезпечення учнів підручниками.
- Загальний оглядовий контроль з метою перевірки організованості початку нового навчального року.
- Тематичний контроль, згідно з річним планом («Внутрішкільний контроль»).
- Попереджувальний контроль (попередження помилок у роботі вчителів, особлива увага молодим спеціалістам).
- Перевірка техніки читання молодших школярів (кінець вересня).
Жовтень
- Перевірка правильності оформлення журналів для факультативних занять, ГПД, гуртків .
- Перевірка документації з планування роботи вчителів; календарного планування; вибірково-поурочного планування; план роботи навчальних кабінетів; план позакласної роботи з предметів.
- Складання замовлень на підручники, навчальні посібники, довідкову та художню літературу спільно з бібліотекарем.
- Контроль за технікою читання всіх вікових груп, у тому числі вибірково класи молодших школярів (контрольні класи).
- Вивчення проблеми наступності у навчанні в початкових та 5 класах:
- відвідання системи уроків з основних предметів - у 4 та 5 класах з метою порівняльного аналізу стану викладання;
- проведення контрольних робіт у 5 класах з метою виявлення рівня знань учнів;
- організація і проведення педагогічного консиліуму вчителів, що працюють у 5 класах, та класоводів, які випустили їх, з метою вироблення єдиних педагогічних вимог щодо наступності в навчанні.
- Перевірка правильності ведення шкільної документації.
- Інструктивно-методична нарада для вчителів з питань організації та проведення атестації педпрацівників.
- Спільна робота з керівниками шкільних методоб'єднань з питань організації і проведення шкільних олімпіад
Листопад
- Організація та надання допомоги у проведенні предметних декад, тижнів.
- Спільна робота з керівниками шкільних методоб'єднань з питань організації і проведення шкільних олімпіад.
- Перевірка роботи бібліотеки щодо забезпечення учнів навчальною літературою.
- Контроль за навчально-виховним процесом.
- Інструктивно-методична нарада для вчителів, що працюють у 9 класах.
- Проведення педагогічних консиліумів щодо визначення реальних навчальних можливостей учнів, організація роботи з учнями, які мають труднощі у навчанні та обдарованими дітьми.
- Перевірка роботи предметних гуртків, факультативів, курсів за вибором.
- Вивчення роботи вчителів, які атестуються.
- Інструктивно-методична нарада для вчителів, які атестуються на вищу категорію, з питань підготовки і проведення творчого звіту вчителя.
- Підготовка до участі у районних олімпіадах.
- Організація та проведення конкурсу на кращого вчителя року.
Грудень
- Контроль за навчально-виховним процесом.
- Участь у батьківських зборах за підсумками навчально-виховної роботи.
- Складання плану роботи для вчителів на канікулах.
- Проведення нарад з класними керівниками з питань попереднього аналізу підсумків успішності в класах за І семестр.
- Проведення індивідуальних бесід з учнями та їхніми батьками з питань успішності, відвідування і дисципліни.
- Підготовка розпорядження про закінчення I семестру та проведення методичної роботи під час канікул.
- Підготовка і проведення директорських контрольних робіт, доповідна на ім'я директора, щодо наслідків та аналізу цих робіт.
- Проведення співбесід з учителем щодо стану виконання навчальних програм з класними керівниками про підсумки роботи з учнівським колективом (збереження контингенту, стан успішності, відвідування, робота з батьками); аналіз та узагальнення матеріалів.
- Участь у районних олімпіадах.
- Перевірка стану всеобучу (відвідування учнями школи, робота з важковиховуваними учнями, створення умов для навчання).
- Проведення підсумків роботи з питань обладнання навчальних кабінетів.
- Проведення оглядів, конкурсів навчальної роботи учнів.
- Організація та проведення конкурсу на кращу наукову учнівську роботу.