Понедельник, 25.11.2024, 09:03
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Цвітківський заклад загальної середньої освіти І - ІІІ ст...

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Категорії каналів
Друзі сайту
Інформація
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Як ви ставитеся до навчання у суботу?
Всего ответов: 30
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Сторінка заступника директора з НВР

Циклограма заступника директора з навчально-виховної роботи

Щоденно:

  • Робота з нормативними документами.
  • Огляд почти.
  • Корекція розкладу уроків (організація заміни).
  • Ведення журналу заміни.
  • Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.
  • Відвідування й аналіз уроків вчителів.
  • Контроль за чергуванням вчителів та класів по школі.
  • Контроль за відвідуванням учнями школи.
  • Вибірковий контроль за заповненням класних журналів.
  • Контроль за проведенням індивідуальних занять, факультативів та курсів за вибором.

 

Щотижднево:

  • Відвідування чотирьох уроків з метою вивчення виховної функції уроку.
  • Відвідування трьох позакласних заходів з метою вивчення їх організаційного рівня творчої активності, виховного потенціалу тощо.
  • Зустрічі з батьківським активом.
  • Перевірка робочих планів учителів.
  • Співбесіда з учителями з питань самоосвіти
  • Контроль виїзду вчителів на курси, постійно діючи семінари, районні методоб`єднання, методичні сесії, школи методичної майстерності тощо.
  • Ведення щоденника педагогічних спостережень.

 

Щомісячно :

  • Уточнення плану роботи на місяць.
  • Перевірка журналів гурткової роботи.
  • Перевірка класних журналів.
  • Контроль за проведенням предметних тижнів у школі.
  • Складання табелю на зарплату вчителів.
  • Організація та контроль курсової підготовки вчителів, участь у роботі оперативних нарад, надання допомого та контроль (вибірковий) за самоосвітою вчителів.
  • Координація дистанційного навчання, надання методичної допомоги.
  • Відвідування занять у випускних класах.

 

Один раз на чверть :

  • Участь в роботі районного семінару заступників директорів роботи.
  • Проведення методоб´єднання класних керівників.
  • Аналіз роботи, корекція, уточнення плану роботи.
  • Перевірка виконання графіку контрольних, практичних, лабораторних робіт.
  • Прийом звітів класних керівників, вчителів за підсумками чверті.
  • Складання звітів в Управління освіти.
  • Робота з батьками учнів, які не встигають по предметах.
  • Відвідування уроків вчителів, які проходять атестацію.
  • Уточнення розкладу проведення занять.
  • Проведення педагогічної наради.

 

Один раз на рік :

  • Складання соціального паспорта школи.
  • Складання карти вихованості учнів школи.
  • Узагальнення досвіду кращих класних керівників, членів педагогічного колективу, які приймають активну участь у виховному процесі.
  • Перевірка виконання навчальних програм.
  • Складання плану роботи з підготовки до підсумкової атестації.
  • Ознайомлення з нормативно-правовою базою підсумкової державної атестації педагогічного колективу, учнів, батьків.
  • Перевірка особових справ учнів.
  • Аналіз участі школи в районних та обласних заходах.
  • Перевірка забезпечення підручниками на навчальний рік.
  • Складання звітів за підсумками навчального року.
  • Уточнення списку посадових обов’язків, циклограми на навчальний рік, номенклатури справ заступника директора з навчально-виховної роботи.
  • Проведення інструктажів з педагогами з порядку ведення шкільної документації.

Циклограма роботи заступника директора з навчально-виховної роботи:

Серпень

  • Участь у доборі і розстановці педкадрів.
  • Розподіл педагогічного навантаження вчителів.
  • Організація роботи класних керівників з офор­млення класних журналів.
  • Участь у підготовці і проведенні педагогічної ради за підсумками минулого навчального року та постановці завдань на наступний навчальний рік.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  • Проведення інструктивно-методичної наради з учителями з питань:

- методики проведення першого уроку;

- вимоги до заповнення класного журналу;

- єдині педагогічні вимоги до учнів.

  • Уточнення контингенту учнів по класах. Складання розкладу на І семестр. Підготовка шкільної документації.
  • Участь у серпневих методичних заходах ра­йону.
  • Огляд готовності навчальних кабінетів до но­вого навчального року.
  • Уточнення навчальних планів та програм.
  • Робота зі шкільним бібліотекарем.
  • Перевірка календарно-тематичних планів учи­телів школи.
  • Підготовка проектів наказів щодо організова­ного початку нового навчального року.

Вересень

  • Участь у складанні тарифікації.
  • Складання розкладу додаткових індивідуальних занять, факультативів, курсів за вибором.
  • Складання графіка проведення контрольних, лабораторних робіт  на І семестр.
  • Складання графіка чергування вчителів по школі.
  • Організація індивідуальних занять вдома для дітей, які цього потребують.
  • Організація додаткових за­нять.
  • Організація проведення вхідної діагностики  у класах нового набору з метою виявлення  рівня знань учнів.
  • Складання статистичних звітів .
  • Коректування розкладу уроків.
  • Надання допомоги керівникам методоб'єднань з метою вдосконалення планування.
  • Перевірка особових справ учнів.
  • Уточнення списків учнів .
  • Інструктивно-методична нарада для нових учи­телів, індивідуальна робота з ними.
  • Організація і комплектування ГПД.
  • Організація перевірки забезпечення учнів підручниками.
  • Загальний оглядовий контроль з метою пере­вірки організованості початку нового навчально­го року.
  • Тематичний контроль, згідно з річним планом («Внутрішкільний контроль»).
  • Попереджувальний контроль (попередження помилок у роботі вчителів, особлива увага моло­дим спеціалістам).
  • Перевірка техніки читання молодших школярів (кінець вересня).

Жовтень

  • Перевірка правильності оформлення журналів для факультативних занять, ГПД, гуртків .
  • Перевірка документації з планування роботи вчителів; календарного планування; вибірково-поурочного планування; план роботи навчальних кабінетів; план позакласної роботи з предметів.
  • Складання замовлень на підручники, навчальні посібники, довідкову та художню літературу спільно з бібліотекарем.
  • Контроль за технікою читання всіх вікових груп, у тому числі вибірково класи молодших школярів (контрольні класи).
  • Вивчення проблеми наступності у навчанні в початкових та 5 класах:

- відвідання системи уроків з основних пред­метів -  у 4  та 5 класах з метою порівняльного аналізу стану викладання;

- проведення контрольних робіт у 5 класах з метою виявлення рівня знань учнів;

- організація і проведення педагогічного кон­силіуму вчителів, що працюють у 5 класах, та класоводів, які випустили їх, з метою вироблення єди­них педагогічних вимог щодо наступності в на­вчанні.

  • Перевірка правильності ведення шкільної до­кументації.
  • Інструктивно-методична нарада для вчителів з питань організації та проведення атестації педпрацівників.
  • Спільна робота з керівниками шкільних методоб'єднань з питань організації і проведення шкільних олімпіад

Листопад

  • Організація та надання допомоги у проведенні предметних декад, тижнів.
  • Спільна робота з керівниками шкільних методоб'єднань з питань організації і проведення шкільних олімпіад.
  • Перевірка роботи бібліотеки щодо забезпечен­ня учнів навчальною літературою.
  • Контроль за навчально-виховним процесом.
  • Інструктивно-методична нарада для вчителів, що працюють у 9 класах.
  • Проведення педагогічних консиліумів щодо визначення реальних навчальних можливостей учнів, організація роботи з учнями, які мають труднощі у навчанні та об­дарованими дітьми.
  • Перевірка роботи предметних гуртків, факуль­тативів, курсів за вибором.
  • Вивчення роботи вчителів, які атестуються.
  • Інструктивно-методична нарада для вчителів, які атестуються на вищу категорію, з питань підго­товки і проведення творчого звіту вчителя.
  • Підготовка до участі у районних олімпіадах.
  • Організація та проведення конкурсу на кра­щого вчителя року.

Грудень

  • Контроль за навчально-виховним процесом.
  • Участь у батьківських зборах за підсумками навчально-виховної роботи.
  • Складання плану роботи для вчителів на кані­кулах.
  • Проведення нарад з класними керівниками з питань попереднього аналізу підсумків успішності в класах за І семестр.
  • Проведення індивідуальних бесід з учнями та їхніми батьками з питань успішності,  відвідування і дисципліни.
  • Підготовка розпорядження про закінчення I семестру  та проведення методичної роботи під час канікул.
  • Підготовка і проведення директорських конт­рольних робіт, доповідна на ім'я директора, щодо наслідків та аналізу цих робіт.
  • Проведення співбесід з учителем щодо стану виконання навчальних програм з класними керів­никами про підсумки роботи з учнівським колек­тивом (збереження контингенту, стан успішності, відвідування, робота з батьками); аналіз та уза­гальнення матеріалів.
  • Участь у районних олімпіадах.
  • Перевірка стану всеобучу (відвідування учня­ми школи, робота з важковиховуваними учнями, створення умов для навчання).
  • Проведення підсумків роботи з питань облад­нання навчальних кабінетів.
  • Проведення оглядів, конкурсів навчальної роботи учнів.
  • Організація та проведення конкурсу на кращу наукову учнівську роботу.