П`ятниця, 23.04.2021, 04:15
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Цвітківський заклад загальної середньої освіти І - ІІІ ст...

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Категорії каналів
Друзі сайту
Інформація
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Як ви ставитеся до навчання у суботу?
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Про наш ліцей

ЦВІТКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І -ІІІ ст

Городищенської міської ради ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Шкільна, 72, смт. Цвіткове, Черкаська область, 19537, 

тел. 62-2-84

Email: cvitkovo_school@ukr.net

 

Науково – методична проблема:

"Підвищення ефективності навчально – виховного процесу на основі використання особистісно – зорієнтованих технологій”

 

 

Основні пріоритети в роботі закладу:

    • Створення передумов для всебічного розвитку дитини;

       • Використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі;

      • Гуманістична особистісно-орієнтована педагогіка та психологія;     • Комплексна система позакласної та позашкільної роботи, напрямлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.

 

 

  Наша  родина

 

§        У ліцеї навчається    139 учнів;

§        Педагогічних працівників  - 20

   

 

 

 Категорії педпрацівників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методоб'єднання

 

§        Вчителів початкових класів

 

§        Вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін

 

§        Класних керівників

 

§        Творча група вчителів точних наук

 

 

 

Основні принципи побудови виховної системи ліцею:

 

§        принцип перший — «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що, на нашу думку, є найважливішим у навчально-виховному процесі);

 

§         принцип другий — духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але їх духовною насиченістю;

 

§        принцип третій — ставлення до дитини як суб’єкта власного розвитку реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності;

 

§            принцип четвертий — індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватися, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.