П`ятниця, 25.09.2020, 18:27
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Цвітківський академічний ліцей

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Категорії каналів
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Наше опитування
Як ви ставитеся до навчання у суботу?
Всього відповідей: 26
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Про наш ліцей

    ЦВІТКІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ

    ХЛИСТУНІВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ  РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    вул. Шкільна, 72, смт. Цвіткове, Черкаська область, 19537, 

    тел. 62-2-84

    Email: cvitkovo_school@ukr.net

     

    Науково – методична проблема:

    "Підвищення ефективності навчально – виховного процесу на основі використання особистісно – зорієнтованих технологій”

     

     

    Основні пріоритети в роботі закладу:

        • Створення передумов для всебічного розвитку дитини;

           • Використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі;

          • Гуманістична особистісно-орієнтована педагогіка та психологія;     • Комплексна система позакласної та позашкільної роботи, напрямлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.

     

     

      Наша  родина

     

    §        У ліцеї навчається    139 учнів;

    §        Педагогічних працівників  - 20

       

     

     

     Категорії педпрацівників

     

     

     

     

     

    Методоб'єднання

    §        Вчителів початкових класів

    §        Вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін

    §        Класних керівників

    §        Творча група вчителів точних наук

     

    Основні принципи побудови виховної системи ліцею:

    §        принцип перший — «не зашкодити» (збереження психологічного та фізичного здоров’я дитини, що, на нашу думку, є найважливішим у навчально-виховному процесі);

    §         принцип другий — духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості, ми впевнені в тому, що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знань, зумовлюється не тільки істинністю знань, але їх духовною насиченістю;

    §        принцип третій — ставлення до дитини як суб’єкта власного розвитку реалізується через принципи педагогіки співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності;

    §            принцип четвертий — індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватися, удосконалювати свою професійну компетентність, педагогічну майстерність.